Dagens Lista.
Publicerat den

 
Dagens humör: Väldigt nöjd och glad måste jag säga. 
 
Dagens mående: Väldigt utvilad och pigg, även om kl är över 23, haha. 
 
Dagens borde: Jag har faktiskt gjort massa nytta idag. En väldigt produktiv dag, det känns så bra. Jag har hunnit jobba i 9 timmar, gymmat och även gjort mig en god smoothie. 
 
Dagens frisyr: Inget speciellt, bara uppsatt hår. 
 
Dagens smink: Jag använder sällan smink, så det är inget smink idag heller. 
 
Dagens klädsel: Idag blev det ett par leggings, linne och en tjocktröja + min fina svarta jacka. 
 
Dagens planer: Det är sent på kvällen nu, men jag har gjort alla mina planer för dagen. 
 
Dagens materiella vill ha: Nya träningskläder, men måste först få min lön, hehe. 
  
Dagens fundering: Vad jag ska köpa för julklappar till min familj. 
 
Dagens beroende: Chicago PD måste jag säga, älskar den serien! 

Dagens tråkigaste: Måste vara när det var dött på jobbet i eftermiddags. 
 
Dagens längtan: Första advent! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?