TOPP 3 MÅL I MAJ
Publicerat den

Hej på er mina finisar, då var det en ny månad vilket betyder nya mål. Nu är det maj och hoppas denna månaden blir bättre än förra månaden. Våren är här och hoppas på att det fina vädret kommer tillbaka. 
 
Som sagt 3 mål, men först en recap på förra månadens:
1. Söka lägenhet - jag söker fullt med lägenheter men det är inte lätt. Jag måste verkligen hitta en som jag kan bo i och jag har ett heltids jobb så det är inte svårt. Då jag ska bo i mi egna lägenhet, kommer jag ha en sån fin inredning + att jag kommer ta hand om mitt hem. 
 
2. Köpa nya kläder till våren - Nu när våren är här så måste man köpa nya kläder. Jag har köpt ett par nya rosa sneakers och då måste jag ha lite ljusare kläder. Jag vill köpa ett par byxor, några tröjor och jag vill köpa en ny jacka i en rosa färg. Jag älskar vårens färger, rosa på våren är det bästa ju. 
 
3. Boka en resa till sommaren - jag kommer ha ledigt i 7-10 dagar till sommaren och då ska jag resa iväg. Jag vet dock inte vart, jag vill helst besöka ett varmt land. Jag vill helst besöka Spanien eller kanske Portugal. Får se vad det blir, men helst boka resan denna månad. 
 
 
TOPP 3 MÅL I MAJ
1. Börja träna - Vi alla tappar motivationen ibland. Jag har ite tränat på flera veckor och jag känner att det är dags att börja träna. Jag mår så mycket bättre när jag tränar. Mitt mål denna månaden är att träna minst 4 pass i veckan. 
 
2. Börja gå ner i vikt igen - Jag har gått upp lite i vikt, inte tänkt på maten jag äter och bara mått dåligt. Jag mådde så mycket bättre när jag tänkte på min vikt. Jag vill gå ner till 67 kg, vilket min målvikt är. Nu väger jag 90 kg och vill väga 75 kg när jag åker till Paris. 
 
3. Planera mina vecka - Jag mår så mycket bättre när jag planerar mina veckor och veta exakt vad jag ska göra om dagarna. Jag jobbar en massa så jag behöver planera mina dagar och det blir så mycket bättre om dagarna tycker jag. Maj kommer bli en underbar månad.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?