"Tiden är inne, du får bestämma vad du vill göra."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin helg och njutit av det fina vädret. Nu är jag äntligen ledig och det ska bli så skönt att vara ledig imorgon. Jag har haft en rätt så bra helg och tänkte berätta om min helg för er. I fredags jobbade jag 11-19:30. Hade rätt så mycket att göra då och sedan på kvällen skulle jag på bio, för att se Avengers: Infinity War. Den var så sjukt bra och tänkte skriva en film-recension. Sedan igår skulle jag klippa mig på morgonen innan jag skulle jobba. Blev bara att jag klippte topparna lite kortare, sedan jobbade jag i 8 timmar och sedan skulle jag se champions league finalen mellan Real Madrid & Liverpool och skit vilken bra match det blev. Sedan somnade jag lite efter 23 tiden. Jag vaknade idag runt 7 tiden och dushade, sedan åt jag en god morsdag frukost och sedan åkte vi till Väla och handlade lite kläder. Sedan skulle jag jobba och idag var jag färdig lite efter 20.00 och kom hem för ca 2 timmar sedan. Tittade precis klart på EOTB och stör mig så mycket på Diana. Men nu ska jag titta på en film. Skriver mer imorgon hoppas ni alla sover bra. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?