"I just need to start over from all this drama."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni har haft en bra start på er vecka. Jag vaknade idag runt 7 tiden och skulle tvätta men bokade fel tid så det var 12 jag skulle tvätta. Men sedan satte jag mig i soffan och satte igång en film och gjorde kaffe. Sedan så bloggade jag om en film jag såg i helgen. Efter det gjorde jag mig en sjukt god smoothie på yoghurt, hallon, mango, jordnötssmör & banan. Det var jätte gott och mättande. Jag tänkte blogga lite mer idag innan jag ska iväg lite senare. Ska umgås med min syster och mormor. Vi ska grilla med ett par vänner. Tycker att det ska bli mysigt att umgås med min syster. Men vi åker på lördag till Spanien och jag är så taggad på att åka. Men nu ska jag fortsätta tvätta och sedan ska jag dusha och fixa mig. Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?