"Feeling my way through the darkness, guided by a beating heart."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas ni alla mår bra. Då var det måndag igen och idag är jag ledig. Så skönt att äntligen vara ledig. Idag kommer det vara 22 grader i Helsingborg så jag ska sticka till stranden lite senare. Vaknade idag runt 6.30 och startade min dag med att gå upp och bädda sängen, diska och fixa lite här hemma. Nu dricker jag kaffe och tittar på ett youtube klipp, under senaste tiden har jag varit inne på mukbang. För er som inte vet vad mukbang är: det är ett internetfenomen med ursprung i Sydkorea, som går ut på att äta mat samtidigt som den som äter spelar in sig själv med en kamera och talar till publiken. Idag ska jag faktiskt inte göra så mycket mer än att vara på stranden och bara njuta av min ledighet. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska jag titta på en film. Först efter kl 12 åker jag till stranden. Vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?