"Every great love starts with a great story...”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Jag hoppas ni alla mår bra, jag mår faktiskt helt okej. Då var det fredag och jag vaknade idag lite innan kl 7 för att jag skulle tvätta. Förlåt för min dåliga bloggning under veckan, jag har verkligen haft tid att blogga alls. Och sedan har jag mått väldigt dåligt, känt mig väldigt deprimerad och när man känner sig så kan man verkligen inte göra något positivt. Jag har nämligen tittat på fotboll denna veckan, tittat på en del filmer och sedan planerat matställen jag ska besöka när jag är i Paris. Denna gången kommer jag besöka så mycket mer än förra gången. Jag såg Black Panther igår och tyckte verkligen om den, den var super bra. Kommer försöka hinna skriva en recension under dagen men annars gör jag det ikväll. Men nu ska jag dricka kaffe och dusha sedan ska jag jobba. Skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?