TOPP 3 MÅL I MARS
Publicerat den

Då var det äntligen en ny månad, nämligen mars. Snart är våren här och det ska bli så skönt med vår. Lite varmare, denna veckan har det varit så kallt i Skåne, saknar värmen. Mina mål för mars är tatuera mig, boka en resa till sommare & börja träna. 
 
Som sagt 3 mål, men först en recap på förra månadens:
1. Köpa en ny telefon - jag har haft min iPhone 6s+ sedan hösten 2015 och känner att det är dags att köpa en ny telefon. Jag vill ju helst ha en iPhone 8+ i guld. 
 
2. Bli bättre på att blogga - jag måste bli bättre på att blogga. Måste helst kunna fixa 2-3 blogginlägg om dagen. Det är målet och jag vill uppnå det. 
 
3. Börja träna - jag måste börja träna mer oftare. Minst 3 pass i veckan. Jag mådde så mycket bättre när jag tränade oftare och det ska jag göra. 
 
 
TOPP 3 MÅL I MARS
1. Skaffa en ny tatuering - vilket jag redan har gjort. Jag gjorde det igår faktiskt, jag gjorde nämligen 2 st så nu har jag 4 tatueringar och är så nöjd med alla. Ni får se de under dagen, ska bara fota de, hehe. 
 
2. Boka en resa till sommare - det är dags att resa till sommaren. Jag vill helst åka själv till något annat land, är så sugen på Spanien. Tänk er en vecka i Spanien, med massa sol, bad & massa god mat/drinkar. 
 
3. Börja träna - nu när våren är snart här så måste jag börja träna. Saknar verkligen att gå till gymmet, men jag har verkligen inte haft motivation att träna. Jag har inte alls mått bra och jag känner att det bara blir värre och värre för varje dag. Vet inte hur länge jag kan känna så här, jag måste verkligen må bättre snart. Annars kommer jag inte finnas kvar i denna värld. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?