Sammanfattning: How I Met Your Mother (Säsong 7)
Publicerat den

 
Nu är jag färdig med säsong 7 av HIMYM. Denna säsong handlar mest om Lily & Marshall. De ska nämligen få ett barn. Robin börjar få känslor för Barney och Ted blir ihop med Victoria i slutet av säsongen. Gillade verkligen denna säsongen och är så taggad på säsong 8. 
 
Säsongen börjar med att gruppen är på ett bröllop till Teds vän. Lily är gravid men vill inte berätta för någon men i slutet på första avsnittet så berättar hon för gruppen. Robin börjar få känslor för Barney men han har redan en flickvän, Nora. Robin blir ihop med sin psykolog, Kevin. Men allt går åt skogen när Barney & Robin ligger med varandra. De har känslor för varandra och Barney gör slut med sin flickvän Nora men Robin gör inte slut med Kevin och Barney blir ledsen och slutar ha känslor för Robin. Barney träffar en tjej, nämligen Quinn. Hon jobbar som strippare och det gillar inte Barney. I sista avsnittet så ska Lily föda men Marshall är inte där, utan han är i en annan stad tillsammans med Barney och de måste ta sig till New York. Säsongen slutar med att Lily & Marshall får en son, de döper honom till Marvin. Marshalls pappa hette så. Vilket jag tyckte var jätte gulligt. 
 
Det var något med denna säsongen som jag verkligen inte gillade. Första säsongerna av HIMYM var så mycket bättre, denna säsongen var så dålig. Fan vad jag störde mig på Robin i denna säsongen, sån bitch hon är asså. Sedan så var det så jobbigt att se när Ted sa till henne att han älskade henne och hon sa inget. Men det var verkligen en sjukt dålig säsong tycker jag, kommer absolut inte se denna igen. Så jävliga tråkig säsong, inget positivt med den. Förutom att Lily & Marshall fick sin son och det var allt, inget annat var bra med denna säsongen. Man missar inte mycket i säsong 7. Hoppas verkligen på att säsong 8 är bättre bara. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?