"I was broken for a long time, but it's over now."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en trevlig helg. Då var det äntligen måndag och start på en ny vecka. Efter min helg behöver jag en omstart från allt. Men tänkte berätta för er vad som hände mig. I fredags så var jag och fixade mina tatueringar och ville inte säga något till min mamma eftersom hon är så emot de och hon skulle åka till Mexiko dagen efter det. Vi hade ett stort bråk och jag orkar verkligen inte med detta mer, vi bråkar hela tiden och jag måste verkligen flytta från henne och behöver en omstart från allt. Jag orkar verkligen inte bo med min mamma och jag har fått en heltidstjänst nu och kan börja titta på lägenheter. Detta kan bli bra känner jag. Jag pallar inte leva i sån här miljö längre, jag har redan ångest över att min mamma ska komma hem om 10 dagar. Jag kommer inte kunna leva så här länge till. Men nu ska jag sticka till jobbet, vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?