"Du är den enda jag inte skulle klara av att förlora."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina bloggläsare. Hoppas ni alla mår bra. Jag mår sådär, jag har väldigt mycket ångest och har svårt att sova på nätterna. Jag har inte bloggat på mer än en vecka och känner att jag måste förklara för er varför det har varit så dött här på bloggen. Jag har jobbat en del också, jobbar varje dag och jag mår verkligen inte bra. Sedan bråkar jag en del med min mamma och det blir bara värre och värre för varje dag. Jag vet inte hur läge jag kommer palla detta, jag måste verkligen flytta hemifrån snart asså. Det kommer bara fortsätta vara såhär tills någon ger upp. Men tänkte börja blogga nu igen och bara ta en dag i taget. En positiv sak som har hänt är att jag har fixat 2 tatueringar. Nu tänkte jag sätta igång en film och göra mig en stor kopp kaffe. Så att jag vaknar upp och att jag mår bättre och idag ska jag jobba. Så jag måste vara pigg och glad. Min mamma har åkt iväg på semester och jag har 2 hela veckor ifrån henne, jävla semester för min del. Men nu ska jag städa lite i köket så att det liknar något där och skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?