"This time it's over and I am not coming back."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare, hoppas ni alla har haft en fin start på veckan. Då var det onsdag och om 2 dagar är det midsommar. Jag brukade älska midsommar när jag var yngre men senaste åren har det bara varit jobbigt. Jag har haft mycket ångest senaste tiden, men detta året ska jag verkligen se till att njuta av allt på midsommar. Men har redan ångest nu, vilket jag tycker är jobbigt. Men denna veckan har jag bara jobbat och tittat på en massa fotboll. Som ni vet så älskar jag fotboll och speciellt nu när fotbolls-VM har börjat. Bästa med denna sommaren är att det är massa fotboll. På lördag spelar Sverige vs Tyskland och den matchen kan bli jobbig tror jag. Imorgon är det en bra match, nämligen Kroatien vs Argentina. Men nu ska jag faktiskt sticka till jobbet, så vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?