"One day I will just leave this world and never come back."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, då var det äntligen lördag och snart börjar fotbolls-matchen mellan Sverige vs Tyskland. Håller verkligen tummarna att Sverige vinner, vi får väl bara hoppas och se. Jag tänkte bara skriva lite innan matchen börjar. Vaknade idag runt 9 tiden och låg i sängen ganska länge innan jag skulle till jobbet. Idag jobbade från 12-18 och det var riktigt segt på jobbet, fanns knappt något att göra. Det är ju så när det är midsommardagen, alla är väl hemma. Men sedan så gick åkte jag hem, fixade ett inlägg till ikväll och efter matchen tänte jag tvätta håret och ha en mys kväll och börja titta på säsong 1 av Reign, har hört så mycket bra om den serien. Men nu börjar matchen, vi hörs mer senare. Kommer blogga mer ikväll och då hörs vi. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?