“If you judge people, you have no time to love them.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra, jag mår inte alls bra. Har knappt sovit något inatt och allt för att jag har så mycket ångest, jag orkar verkligen må såhär längre och det blir bara värre och värre för varje dag. Jag har haft det såhär sedan jag kom hem från min semester. Ni kanske ser att jag inte har bloggat något denna veckan och haft det såhär sedan början på våren. Jag känner knapp någon motivering alls till att fortsätta ha det såhär, jag måste verkligen bli bättre och bättre. Men idag är det fredag och då ska jobba och sedan ikväll ska jag försöka sova och bara klara av helgen. Jag har verkligen ingen motivering alls, det är så jobbigt. Men nu ska jag ner till stan och köpa en kaffe på Espresso House, vi hörs senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?