"One thing I need today is a cup of coffee."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Just nu sitter jag i soffan och dricker kaffe och tittar på LHHH nya avsnitt. Jag måste fan sluta titta på Love & Hip Hop, har blivit besatt av den serien. Den är så bra och den innehåller allt. En positiv grej hände idag, jag bokade en tid för min 5:e tatuering. Ska göra en ros på bakre sidan av armen. Så taggad på fia den och ska göra det nu på torsdag. Denna kommer jag göra till min farmor, som gick bort i höstas och vill hedra henne på ett sätt. Eftersom hon betyde mycket för mig. Kommer ta bilder på tatueringen och visa er. Men idag börjar jag först kl 16 så ska hinna fixa saker i mitt rum och sedan andra saker. Men nu ska jag göra frukost. Skriver mer senare. Puss! ♥







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?