“I'd rather take coffee than compliments just now.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare och hoppas ni alla har haft en fin start på veckan. Igår jobbade jag från 12-20 och hade en del att göra på jobbet. Sedan på kvällen så körde min chef mig ner till stranden/gröningen och jag köpte mig en islatte och sedan promenerade jag i 5 km och bara njöt av kvällen. Det var verkligen en super mysig kväll att bara promenera vid stranden och höra havet och alla människor runt omkring. Sedan så köpte jag med mig mat och käkade mat hemma, hade inte ätit något på hela dagen. När jag kom hem så åt jag sushi och sedan så somnade jag och jag vaknade idag runt 6 tiden och jag låg i sängen ganska länge och tittade på mukbangs och jag gick upp runt 7 tiden och bäddade min säng, gjorde kaffe och nu tittar jag på nya LHHH avsnittet. Jag har blivit besatt av den serien. Men nu ska jag göra frukost så vi hörs mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?