"Give me some time and I will talk to you soon."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Eller jaja, halva veckan har ju nästan gått men ni vet vad jag menar. Jag tänkte berätta om min vecka till er. I måndags jobbade jag mellan 11.30-20.00 och sedan så tittade jag på Love And Hip Hop Hollywood och sedan så somnade jag. Igår jobbade jag samma tid och sedan på kvällen så åkte jag med familjen till O'lerys och vi tittade på fotbollsmatchen mellan Frankrike & Belgien och blev superglad när Frankrike gick vidare och sedan så åkte vi hem så dushade jag och jag tittade på LAHH och sedan somnade jag. Idag vaknade jag runt 7 tiden och nu dricker jag mitt morgon kaffe och tittar på youtube och ska snart göra frukost. Men idag jobbar jag till 19.40 och sedan ska jag se matchen ikväll och då är det mellan England & Kroatien. Men vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?