En sommarlista ♡
Publicerat den

 
1. Vad är det bästa med svensk sommar?
Värmen, kalla drinkar & såklart mat.
 
2. Favorit glass? 
Senaste tiden har jag bara ätit Ben & Jerrys: Half Baked. 
 
3. Favorit dricka? 
Ölen Corona & Karlovačko
 
4. Bästa sommarfrukosten?
Jag älskar att äta avokadomackor med tomater eller blir det smoothies med massa goda bär. 
 
5. Favorit frukt? 
Hallon, mango & jordgubbar. 
 
 
6. Bästa sommarlåten?
För min del är det jugge musik som gäller på sommaren. 
 
7. Favorit plagg? 
T-shirts med tryck eller leggings. 
 
8. Sola eller bada?
Bada eftersom jag klarar inte att sola mycket, för mig blir det bara 30 min efter det är jag redan trött. 
 
9. Semestra i Sverige eller utomlands? 
Båda två men just nu gäller det utomlands. 
 
10. Ska du resa något i sommar?
Jag ska åka till min pappa i Mostar och då ska jag också åka till Kroatien i ett par dagar. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?