3 st poddavsnitt ni borde lyssna på.
Publicerat den

Poddar, ljudböcker och andra ljudformat är ju verkligen optimalt såhär på sommaren. Minsta möjliga ansträngning och det finns hur mycket som helst att välja mellan! Jag lyssnar på ganska många poddar, men i det här inlägget tänkte jag tipsa om tre specifika avsnitt från olika podcasts som jag vill pusha lite extra för.
 
Bilder kommer härifrån 
Sommar i P1 – Bianca Ingrosso 
Jag har alltid gillat Bianca och följer hennes sociala medier och när jag såg att hon hade ett eget avsnitt i Sommar i P1 blev jag jätte glad. Jag lyssnade på avsnittet och skit vad bra det var, verkligen ser upp till henne ännu mer nu. 
 
P3 Dokumentär – Lockerbieattentatet
I slutet på 80-talet kraschar ett kommersiellt flyg med drygt 250 personer ombord över den lilla staden Lockerbie. Kraschen visar sig ha orsakats av en bomb och samtliga ombord på planet, samt 11 (om jag inte minns fel) personer på marken avlider. P3 levererar alltid väldigt högkvalitativa poddar och det här avsnittet var väldigt gripande. 
 
3 Musikdokumentär – Beyoncé, mysteriet från Houston
Även musikdokumentärerna från Sveriges Radio håller hög kvalitet och jag älskar deras nya koncept som berättar om kända artister. Vart kommer dom ifrån, hur upptäcktes dom? Avsnittet om Beyoncé var superbra, likaså är alla andra. Dom har bland annat gjort andra avsnitt om Zara Larsson, Justin Bieber, Rihanna och Oskar Linnros. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?