"Vi alla behöver en omstart ibland, det är naturligt."
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en bra helg. Då var det äntligen söndag, skönt. Jag fick ledigt idag på eftermiddagen idag av mina chefer. Verkligen super snällt av de, har jobbat en del denna veckan. Behöver också kunna vara ledig ibland. Får se hur mycket jag jobbar nästa vecka, hoppas det blir lika mycket. Men har kanske inte sagt det till er men jag kommer åka till Bosnien, kommer vara borta mellan 24/1-31/1 och det kommer vara så skönt att åka bort från Sverige. Det kommer vara stängt en vecka på jobbet i slutet av månaden eftersom de ska fixa om restaurangen, det kommer bli så snyggt. Och det kommer vara skönt att kunna vara ledig i 1 vecka. Sedan fick jag även höra av syrran att ho också ska åka med, fast hon åker några dagar efter mig och vi ska åka hem tillsammans. Det kommer bli så mysigt, men nu ska jag fortsätta titta på Law & Order och vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?