TOPP 3 MÅL I JANUARI
Publicerat den

Då var det 2018, hur konstigt är inte det? Förra året satte jag upp mål, men för mig funkar det bättre med mina 3 mål för varje månad. Så helt enkelt kanske mitt mål ska vara att fortsätta med mina mål, haha! En lite bakvänd 3 önskningar och önska mig fler. Hur är det med er? Har ni några mål? För hela året eller hakar ni på mina 3 varje månad?
 
Som sagt 3 mål, men först en recap på förra månadens:
1. Söka nya jobb varje dag - eftersom jag blir arbetslös den 28/12 så kommer jag inte ha ett jobb längre. Så måste jag hitta ett nytt jobb. Mitt mål denna månaden är att söka nya jobb varje dag. 
 
2. Inte tappa motivationen - jag bor inte hemma just nu eftersom jag har det jobbigt med min familj. Och jag börjat tappa motivationen när det gäller maten. Jag känner att jag har gått upp ett par kilo och känner mig inte bra i magen. Så jag känner att december månad vill jag göra så att jag går tillbaka till 83 kg och börja må bra på ett sätt. 
 
3. Baka mycket julgodis - jag vill faktiskt baka mycket julgodis. Men några ska vara nyttiga och jag kommer försöka baka så mycket jag kan. Älskar att baka till julen och det lugnar ner mig mer. Det brukar hjälpa mot min ångest och min stress som jag har. 
 
 
TOPP 3 MÅL JANUARI
 
1. Börja med min viktnedgång - jag har sedan en månad tillbaka haft problem med min viktnedgång, har gått upp 5 kg sedan mitten på november och jag vill verkligen gå ner till min målvikt under detta året. Jag vill börja må bra igen och inte känna mig så dålig i magen. 
 
2. Ska boka en weekend-resa - ni vet ju att jag skulle ha åkt till Stockholm nu till nyår och kunde inte göra något åt det då jag skulle jobba så jag ska faktskt försöka boka en weekend-resa till London. Älskar verkligen den staden. Vill åka till London i slutet på ferbruari och kommer vara borta torsdag-södag. 
 
3. Starta en youtube kanal - jag älskar att titta på youtube klipp och det verkar vara så roligt. Jag vill filma och redigera är jätte roligt. Passar mig perfekt och hoppas jag kan klara det. 
 
Vilka är era topp 3 mål??



Josefin Nilsson

Så kul at sätta 3 mål för varje månad då har man ju verkligen något att kämpa för hela tiden! Jag brukar sätta mål för hela året men ha små delmål under tiden men jag tycker att detta låter minst lika inspirerande! Hoppas att det går bra med dina mål denna månaden och resten av året :)



URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?