"This year will be the best year of my life."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni har haft en fin start på det nya året. Jag la mig runt 3 inatt för att jag inte kunde sluta tänka på mitt 2017 eftersom det var ett jobbigt år. Jag skulle behöva en ny start och planera vad jag vill göra mitt liv. Hur jag vill leva för att må bra, för detta året ska jag bara fokusera på mig själv och inget annat. Ska försöka leva ett sunt och lyckligt liv. Detta året ska jag faktiskt bli bättre på att blogga, kanske starta en youtube kanal och sedan även planera mina resor. Ska försöka resa till några länder, minst 2. Men tänkte nu fokusera på 2018 och tänkte berätta för er vad jag har gjort idag. Startade det nya året med att titta på den nya Beck filmen och det är så bra. Har gått 2-3 sedan den Beck: sista dagen visades. Sedan åkte jag ner till stan för att bara ta en promenad. Men nu dricker jag ett glas rött vin och ska snart försöka fixa lite inlägg till veckan. Ska föröska blogga 3-4 gånger/dagen. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?