"This is me. All of me and I'm all yours."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas allt är bra med er och att ni alla har haft en bra start på den nya veckan. Då var det måndag och en dag närmare min semester, bara hela 6 jobbdagar kvar och sedan åker jag till Bosnien. Ska bli så skönt att åka iväg och vara borta en hel jävla veckan, det behöver jag verkligen. Så mycket som hag gar jobbat så behöver jag vila. Ska bli så skönt att vara ledig och ha semester, det behöver jag verkligen. Kommer ha så mysigt och kommer försöka fota och blogga så mycket jag bara kan. Verkligen ett par dagar ifrån allt, umgås med min syster och mormor.  I Bosnien ska jag även fixa håret, brynen, fransarna och naglarna. Kommer inte kosta så jätte mycket men något som jag älskar att göra. Har aldrig fixat en fransförlägning. Lite taggad på det faktiskt. Men nu tänkte jag dricka klart mitt kaffe. Ska snart till jobbet och kommer jobba hela dagen idag. Vi hörs mer ikväll. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?