“It is never too late to be what you might have been.”
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar. Hoppas i alla har haft en fin start på veckan. Jag har inte varit så aktiv här på bloggen senaste veckorna, ni vet ju varför. Jag jobbar varje dag och detta blir dag 16 jag kommer jobba. Börjar kännas lite i benen, men det är bara 11 dagar kvar tills jag får 1 veckas ledighet. Jag åker till Bosnien 28:e och kommer hem den 31/1 och det är bara några dagar men ska åka iväg igen till våren eller hösten. Får se när det blir, men ska bli skönt att bara vara ledig. Men har bara jobbat denna veckan och sedan planerat vad jag ska göra i Banja Luka. Ska försöka fixa naglarna, fixa håret, ögonbrynen och kanske en fransförlängning. Får se om jag hinner göra allt, men hade varit skönt att hinna. Nu dricker jag mi första kopp kaffe, sedan de nya ägarna tog över restaurangen så dricker jag mycket kaffe. Kan bli upp till 10 koppar om dagen, men kaffe är ju så gott. Så jag kommenterar inte. Men nu ska jag fixa lite frukost och försöka fixa några inlägg till bloggen. Ha en fortsatt trevlig onsdag på er. Så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?