GIGI HADID X MAYBELLINE
Publicerat den

 
I fredags innan jobbet så var jag på HM och såg att de hade rea på smink. Nämligen rea på Gigi Hadids egna smink-kollektion. Jag köpte hennes mascara, läppstift & läppenna, primer & foundation. Hittills funkar det bra för mig & dessutom hade de tag 3 betala för 2. Ännu bättre för mig, älskar mascaran. Den är en ny favorit hemma hos mig och så glad att jag köpte den. 
 
"Från hemmabasen i NYC till hennes hem i LA. Uttrycket och detaljerna i de här tre kollektionerna från Maybelline avslöjar historien om Gigis liv som hon upplever det, en produkt i taget."
 
 
Detta är en av mina favorit-mascaror från Maybelline sedan långt tidigare! Deras Lash sensational mascara är ju en bästsäljare så jag förstår varför Gigi Hadid gjorde sin egen variant på denna. Den är bäst! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?