BUCKET LIST 2018
Publicerat den

Då var det ett nytt år och det betyder en ny bucket list. Jag tycker det känns så mycket enklare och lättsammare med bucket list än nyårslöften. En bucket list är något kul, roligt liksom. Nyårslöften känns så stora och ibland omöjliga medan den här listan består av 10 saker jag verkligen skulle vilja göra under årets gång. Förra året hade jag 15 saker och uppfyllde 10, i år har jag som sagt 10 och dom är lite mer sak-fokuserade. Förra listan kändes lite flummigare och svårare att uppnå.
 
 
1. Läsa/lyssna på minst 15 böcker.
2. Fortsätta träna så som jag gjorde under 2017.
3. Uppnå min målvikt. 
4. Besöka minst två nya länder/städer jag inte besökt förut.
5. Fixa min 3:e tatuering. 
6. Se alla Star Wars filmerna. 
7. Skriva in mig på en utbildning. 
8. Hör av mig till mina vänner oftare.
9. Hitta en kille/tjej som jag kan lita på. 
10. Lära mig meditera. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?