“We all need some space from people. I need space from you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Då var det äntligen fredag och det känns bra att det är snart helg. Jag valde att inte blogga igår eftersom jag var upptagen hela dagen. Jag vaknade idag runt 8 tiden och startade min dag med att bädda sängen, klä på mig och diska. Gjorde mig en god frukost och idag blev den en avokadomacka med tomater och lite vegeta på det. Supergott var det och nu dricker jag kaffe och tittar på en film på netflix. Men tänkte berätta om min torsdag för er. Igår så städade jag här hemma och tittade på HIMYM och sedan åkte jag till Väla och skulle shoppa lite smink. Behövde en highliter och ett puder och sedan så köpte jag en smoothie på Naked Juice Bar. Sedan skulle jag till resturangen där jag jobbar för att bara umgås med min chef. De håller på med renovering och de är snart klara. Jag var där i ett par timmar, nästan 5 timmar. Sedan när jag kom hem så gjorde jag mat. Det blev fläskfile med pasta, matlagningsgrädde, tomater, paprika & lök och massa kryddor. Sedan tittade jag på ett par avsnitt av Law & Order: SVU. Sedan så somnade jag och vaknade idag på ett bra humör. Men ska titta klart på filmen jag tittar på och sedan så tänkte jag blogga lite mer idag. Me vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?