Veckans planer ♡
Publicerat den

Hej på er mina fina läsare! Då var det måndag, vilket betyder ny vecka och nya utmaningar. Vilket betyder veckans planer. Denna veckan har jag inte något speciellt planerat, förutom att jag ska på bio på fredag. Men här kommer veckans schema:
 
 
Måndag: Idag var det planerat att jag skulle fixa lite här hemma men mådde verkligen inte bra så har bara legat i sängen. Så idag blir det bara en vilodag för min del, titta på HIMYM och kanske skriva ner min lista för månaden februari. Jag tror det kan hjälpa mig att inte må så dåligt som jag gjorde i januari månad. 
 
Tisdag: Har bokat att tvätta den dagen och sedan ska jag även hitta ta en morgonpromenad. Sedan får vi se vad dagen erbjuder. Vill helst inte planera så mycket, utan ta som dagen kommer. 
 
Onsdag: På onsdag ska jag hinna träna och försöka fixa lite med dator. Organisera allt som jag har på den. Får se om jag kanske hinner fika med en vän. Vi ska fika en dag denna vecka, tisdag eller onsdag. 
 
Torsdag: Då ska jag hinna fixa det sista i mitt rum och hinna träna. Samt hinna baka en kaka, blir en cheesecake. Vill också hinna se November Criminals, har hört att den filmen ska vara bra. 
 
Fredag: Då ska jag se Fifty Shades Freed och jag är så taggad på att se den filmen. Måste hinna träna på fredag också. Jag är så glad att jag äntligen har börjat träna igen. 
 
Lördag: är det dags för vägning och kanske börja jobba till helgen. Saknar att jobba, har varit ledig i nästan 2 veckor nu och saknar verkligen att jobba. 
 
Söndag: Då är det vilodag för mig. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?