Veckans planer ♡
Publicerat den

Godmorgon på er mina fina! Hoppas ni alla mår bra, då var det måndag vilket betyder en ny vecka och nya möjligheter. Denna veckan börjar jag jobba igen, vilket är så skönt. Klarar verkligen inte av att vara ledig mer, måste börja jobba. Det ska bli så skönt att gå tillbaka till vardagen. 
 
 
Måndag: Idag har jag planer på att ta av mina lösnaglar och hinna träna ett träningspass. Måste kunna ha korta naglar när jag jobbar. Klarar inte av att ha långa naglar. Känner att jag börjar bli trött på mina naglar. 
 
Tisdag: Ska tvätta och organisera min dvd-hylla och sedan är allt klart i rummet. Gå på min dagliga promenad. 
 
Onsdag: Tittar klart på Chicago PD säsong 5, har inte velat se avsnitten eftersom Sophia Bush inte är med mer. 
 
Torsdag: Jobba och hinna träna, vilket jag saknar att göra. Måste kolla upp när mitt gymkort går ut. 
 
Fredag: Jobba och baka en kaka. Sedan kanske ta en fika i stan efter jobbet med en vän. 
 
Lördag: Ska den dagen dra till viktväktarna och väga mig och sedan ännu mer jobb. 
 
Söndag: Då ska jag bara jobba och sedan titta på sista avsnittet av bron, den bästa serien om man frågar mig. 



Angelica Wåhlin

Åh, jag hade känt mig så naken utan mina naglar, haha!



URL: http://angelicawahlin.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?