TOPP 3 MÅL I FEBRUARI
Publicerat den

Check på årets första månad. Har den varit bra? För min del har det varit mycket fokus på jobb och min ångest. Jag har jobbat en del i januari och kommer jobba en del i februari också. Sedan så har jag faktiskt fått tillbaka min motivation när det gäller min viktnedgång. 
 
Som sagt 3 mål, men först en recap på förra månadens:
 
1. Börja med min viktnedgång - jag har sedan en månad tillbaka haft problem med min viktnedgång, har gått upp 5 kg sedan mitten på november och jag vill verkligen gå ner till min målvikt under detta året. Jag vill börja må bra igen och inte känna mig så dålig i magen. 
 
2. Ska boka en weekend-resa - ni vet ju att jag skulle ha åkt till Stockholm nu till nyår och kunde inte göra något åt det då jag skulle jobba så jag ska faktskt försöka boka en weekend-resa till London. Älskar verkligen den staden. Vill åka till London i slutet på ferbruari och kommer vara borta torsdag-södag. 
 
3. Starta en youtube kanal - jag älskar att titta på youtube klipp och det verkar vara så roligt. Jag vill filma och redigera är jätte roligt. Passar mig perfekt och hoppas jag kan klara det. 
 
 
TOPP 3 I FEBRUARI
1. Köpa en ny telefon - jag har haft min iPhone 6s+ sedan hösten 2015 och känner att det är dags att köpa en ny telefon. Jag vill ju helst ha en iPhone 8+ i guld. 

2. Bli bättre på att blogga - jag måste bli bättre på att blogga. Måste helst kunna fixa 2-3 blogginlägg om dagen. Det är målet och jag vill uppnå det. 

3. Börja träna - jag måste börja träna mer oftare. Minst 3 pass i veckan. Jag mådde så mycket bättre när jag tränade oftare och det ska jag göra. 

VAD ÄR ERA MÅL FÖR FEBRUARI? 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?