Sammanfattning: How I Met Your Mother (Säsong 6)
Publicerat den

 
Nu är jag färdig med säsong 6 av HIMYM. Denna säsong handlar mest om Lily & Marshall. Marshall förlorar sin pappa och detta gör honom deprimerad, tyckte så synd om honom då. Barney blir förälskad i Nora och Robin är fortfarande ledsen efter att Don hade lämnat henne. Lily blir gravid i sista avsnittet. 
 
I denna säsongen så börjar Barney få kontakt med sin pappa, efter hela 30 år ifrån varandra. Det blir inte ett bra första möte kan man säga. Marshalls pappa dör i denna säsongen och tyckte så synd om honom då. Lily försöker verkligen att bli gravid men det blir jobbigare och jobbigare för varje gång. Men tillslut så händer det, detta gjorde mig väldigt glad. Men Robin börjar få känslor för Barney i slutet på säsongen men Barney har redan en flickvän. Sedan får vi inte glömma Ted. Han blir tillsammans med Zoey, men deras förhållande började inte bra. De var fiender ett tag innan Ted började få känslor för Zoey. Men hon är faktiskt gift men det går inte bra för henne och hennes man så de ska skiljas. Zoey och Ted gör slut i sista avsnittet av säsongen, jag blev glad av detta eftersom jag inte gillade Zoey. Ted ska även designa ett nytt huvudkontor, men det ska fällas ner en gammal byggnad och detta gillar inte Zoey så hon försöker förstöra för Ted och hans dröm. Men i slutet av säsongen så vinner han och hans dröm blir verklighet. 
 
Säsong 6 var nog den tråkigaste säsongen om man frågar mig. Den var verkligen lång och tråkig, taggad på att börja titta på säsong 7 och se vad som händer med Lily & Marshall och om Robin vågar säga något till Barney. Det som jag gillade mest i säsong 6 är alla fina stunder med Lily & Marshall. Och det enda jag gillade med Zoey & Ted är när de erkänner att de är kära i varandra. Men nu är det dags att börja titta på säsong 7. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?