“Love is like the wind, you can't see it but you can feel it.”
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra, allt är bra med mig. Då var det lördag, jag startade min dag med att väga mig på ViktVäktarna och det gick sådär. Har gått upp lite i vikt senaste veckorna, men det ska bli ett stopp på det och jag ska gå tillbaka till rutinerna. Saknar verkligen att hålla koll på det jag äter och jag mår så mycket bättre när jag gör det. Sedan så handlade vi lite och när vi kom hem så gjorde vi en sjukt god frukost. Idag blev det en omelett med ost och skinka och en sallad till det. Sedan blev det även en kopp kaffe till det. Och nu tittar jag på ett bakprogram på tv. Tänkte skriva vad jag gjorde igår. Startade min fredag med att städa hemma, dammsög och torkade allt i lägenheten och sedan så hann jag diska allt. Sedan hann jag även laga mat, det blev wok med nudlar & kyckling. Sedan så skulle jag till Väla och köpa lite godis. Efter det skulle jag på bio och se Fifty Shades Freed och filmen var jätte bra, det kommer en recension av filmen imorgon. Sedan när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt. Men nu ska jag börja fixa lite saker, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?