“Happiness is when what you think, what you say, and what you do.”
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och att ni har haft en bra helg. Min har varit helt okej och jag börjar äntligen jobba imorgon, så skönt det ska bli att gå tillbaka till verkligheten. Saknar verkligen att jobba och åste börja göra det snart. Men idag är det söndag och min sista lediga dag på ett tag. Vilket jag inte har problem med. Men idag är det inte vilket söndag som helst utan sista avsnittet av Bro vissas. Jag har inte sett säsong 1, 2 & 3. Har precis börjat titta på säsong och måste se alla andra säsogerna snart. Men idag har jag hinnit städa här hemma, diskat, göra frukost. Sedan har jag även hunnit gå på en promenad, gick 8,5 km. Det var skönt men det känns lite i benen. Kommer göra en sammanfattning av säsong 7 av HIMYM under morgondagen. Men nu ska jag äta middag, vi hörs senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?