FIFTY SHADES FREED (2018)
Publicerat den

 
BETYG: 9/10 | GENRE: Drama | Erotik | Romatisk
Fifty Shades Darker (Dakota Johnson & Jamie Dornan)
Kommentar: En film om erotik, kärlek och drama.
 
Handling: Nygifta Christan och Anna omfamnar till fullo sin komplicerade relation och sitt lyxiga liv i tron om att de mörka skuggorna från deras förflutna är långt borta. Precis innan hon axlar sin roll som Mrs Grey och han slappnar av i den ovana stabiliteten uppkommer nya hot som kan riskera deras lyckliga slut innan det ens har börjat.”Fifty Shades Freed” tar vid där den förra filmen slutade och väver in en haltande kriminalhistoria i den minst lika skeva storyn om ett omaka kärlekspar.
 
Kommentar: Anastasia Steele och Christian Grey gifter sig och gör sedan vad alla andra nygifta miljardärer gör, åker på lyxig bröllopsresa med eget jet-plan. De måste dock avbryta sitt kuckelurande i Europa när de får höra att en hämndlysten Jack Hyde (Anastasias förre chef) härjar hemmavid. Deras bröllop var så fint och äntligen gifter de sig och det är de jag har väntat. De är på sin smekmånad och de måste åka hem tidigare eftersom det händer något på kontoret där Christian jobbar, nämligen Jack ville bränna ner hela hans kontor. Jag gillar att i denna filmen så är det mer action i den sista filmen vilket jag verkligen gillade. Sedan blir Ana gravid och det var så gulligt men Christian var inte så glad i början av det. 
 
Spoilers: Det finns många scener i filmen jag gillar men en av mina favoriter är sista scenen i filmen. Vilket visar deras barn och Ana är gravid med sitt andra barn. Jag älskar att se henne gravid, hade hoppats att se mer utav hennes första graviditet. Men i filmen så vill Jack komma åt Ana och förstöra för hennes nya lyckliga liv med Christian. Jag gillar att i denna filmen så får man se allt möjligt. Men det fina i filmen som händer är Kate (Ana's bästa vän) & Elliot (Christians bror) förlovar sig. Alla de som säger att filmerna är tråkiga lyssnar jag inte på. Jag tycker filmerna är bra och man kan se de om och om igen. Fifty Shades Freed är den bästa av alla. Ni borde se den, ge filmerna en chans. Jag älskar alla 3 filmerna men den sista är min favorit. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?