What I eat in a day ♡
Publicerat den

Nu kör jag mitt första What I eat in a day-inlägg och hoppas ni gillar det. Jag äter väldigt olika som ni vet, det beror ju helt enkelt hur jag mår och hur trött jag är. Men idag mår jag bättre och jag startade min dag som jag alltid gör. Dricker 1 liter vatten & gör en stor kopp kaffe men nu ska ni få höra vad jag äter resten av dagen. Hoppas ni gillar detta inlägg. Så hörs vi mer senare! 
 
 
Frukost: Idag blev det en smoothie på banan, mango, hallon, jordgubbar, verum laktosfri yoghurt & en msk jordnötssmör. Sedan gjorde jag även en avokado toast med tomater och aromat. Det blev super gott. 
 
Lunch: Till lunch idag blev det wok nudlar med kyckling. Min chef hade gjort några matlådor till mig för någon vecka sedan och jag fryste in lite av maten så när jag såg att jag hade en till matlåda blev jag jätte glad. Det är en wok rätt på kyckling, grönsaker, nudlar och en lite starkare sås, super gott! 
 
Mellanmål: Just idag blev det bara en nocco och en protein-bar. 
 
Middag: Idag efter träningen när jag kom hem så åt jag avokado-mackor med picklad-rödlök, kryddor och halloumi. Det var så gott och mättande. 
 



Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att se vad du äter! :)



URL: http://beattriicee.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?