MIN JUL 2018 ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar. Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin jul, nu är jag äntligen tillbaka. Jag vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering under veckan, men jag har haft fullt upp med andra saker. Det har varit skönt att ha en liten paus från bloggen dessa dagar, behövde det verkligen. Men nu ska jag berätta om min julledighet. Men jag är tillbaka på bloggen och i nästa inlägg kommer jag tipsa om en serie. Som ni verkligen måste se, den är så sjukt bra. Men mer om det i nästa inlägg. 
 
🎅🏼 Julafton: Jag firade julafton hemma hos min syster. Vi startade julafton med att dricka kaffe och sätta igång en julfilm. Vi gjorde sedan maten och då blev det anka, potatis, ägghalvor, rödbetssallad, vår berömda bosniska sallad och bröd tillsammans med smör och ost. Det var jätte gott och sedan till efterrätt blev det lite olika sorter julgodis. Vi öppnade såklart julklapparna och i julklapp fick jag AirPods, biobiljetter, en bok, hudvårdsprodukter. Blev jätte nöjd med mina julklappar. Vi var 4 st som åt och sedan så satte vi igång en film på netflix och det blev nämligen Birdbox och den var jätte bra. Sedan så drack vi massa gott och avslutade kvällen med att titta på filmen Tomten Är Far Till Alla Barnen, en klassiker. Hade en jätte mysig julafton. 
 
🎅🏼 Juldagen: Då vaknade jag lite senare, eftersom jag tog sovmorgon. Jag skulle på julmiddag hos mina chefer och vi bytte ut lite julklappar. Av mina chefer fick jag en present box från Rituals och en klocka från Michael Kors, gissa om jag blev lycklig. Sedan åt vi jätte god julmat och efter det åkte jag hem till syrran eftersom jag bor hos henne nu. Ett par dagar till, men vi tittade på massa filmer. Hade en jätte mysig dag. 
 
🎅🏼 Annandagjul: På annandagen så åkte vi till Väla och shoppade, det var så mycket folk och vi stannade där i bara 2 timmar. Sedan åkte vi hem och spenderade resten av kvällen i soffan och tittade på filmer och serier. Jag fortsatte att titta på serien You och blev klar med den, den är så bra. Vi tittade även på Gamenight, American Assassin & Summer Of 84. Sedan så drack vi massa julmust, vin och åt pizza. Hade en perfekt ledighet. Men vi hörs mer imorgon. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?