Julkalender 2018: Lucka 10
Publicerat den

 
Då var det dags för lucka 10 och det är bara 14 dagar kvar till julafton. Dagens lucka kommer handla om 5 saker som kan öka din julkänlsa. Vad jag brukar göra för att öka julkänslan. 
 
5 saker att göra för att öka julkänslan
 
1. Titta på julfilmer - Det första du ska göra är att du ska titta på dina favorit julfilmer. 
2. Julbaka - Sedan det roligaste av allt är ju julbaka. Så varför inte baka något julgodis som du gillar. 
3. Tända doftljus - Tända massa doftjus som luktar julafton. 
4. Lyssna på julmusik - det bästa med julen måste ju vara alla jullåtar man lyssnar på. Sätt igång en jullista. Här hittar ni min favorit. 
5. Julpynta - Har ni inte gjort det så gör det nu.Jag ska göra det idag eftersom jag är ledig äntligen och har tid att pynta i mitt rum. Men först ska jag storstäda mitt rum. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?