DECEMBER ♡
Publicerat den

 
Hej på er mina finisar, gissa om jag var glad när jag vaknade imorse? Det är äntligen december och jag är så lycklig, äntligen är jul-månaden här. Fan vad jag har längtat till december och nu är den äntligen här. Jag har verkligen längtat till december och jag är redo för julen. Och denna månaden har jag också börjat med en jul-kalender och jag längtar bara till julafton. Men måste hinna köpa julklappar och massa annat och sedan ska jag julbaka en dag denna månaden, jag brukar julbaka i december. Idag åt jag min första lussebulle och det var så gott. Men tänkte berätta om min dag. Jag vaknade imorse runt 9 tiden och städade lite här hemma och sedan åkte jag ner till stan och köpte mig en kopp kaffe på Espresso House och sedan jobbade jag mellan 12-20.30 och hade hela tiden att göra på jobbet. Sedan när jag kom hem så satte jag igång en julfilm och tittade på The Santa Claus 1, 2 & 3 och åt pasta med köttfärssås och drack julmust. Nu ska jag lägga mig, så hörs vi mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?