"You broke your promise and this time I am done."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni alla har haft en bra helg. Nu är det tisdag och bara 5 dagar kvar tills jag åker till Mostar till min pappa. Idag vaknade jag runt kl 6 eftersom jag skulle tvätta idag. Nu dricker jag kaffe och tittar på nya avsnittet av LHHH. Men tänkte berätta om min helg för er. Eftersom det inte har kommit upp några inlägg de senaste dagarna som ni kan se. Men jag har tänkt om jag ska ta med min dator när jag ska till Mostar eftersom jag kommer vara borta i 2 veckor och då kommer jag ha tid att blogga. Men nu tänkte jag berätta om min helg för er så hörs vi mer under dagen. Puss! ♥
 
Fredag: I fredags jobbade jag 11.30-20.00 och efter det så köpte jag med mig mat hem och såg både Kingsman: The Secret Service & Kingsman: The Golden Circle och sedan snackade jag även epp par timmar med en viss person och efter det så skulle jag sova. Ett inlägg kommer om filmerna under dagen eller imorgon.
 
Lördag: I lördags så var jag på frukost med familjen på 2 systrar, ett mysigt litet konditori i Helsingborg men det gick inte så bra eftersom vi bråkade. Det är så tråkigt när vi måste alltid bråka och sedan skulle jag till jobbet & hade så mycket att göra på jobbet. Så när jag kom hem så bara tittade jag på youtube klipp och sedan så somnade jag ganska snabbt. Var jätte trött och ville bara vila. 
 
Söndag: I söndags var det inte lika mycket på jobbet så jag hann med andra saker och jobbade som vanligt då sedan när jag kom hem så tittade jag runder lite på vad jag ska hitta på när jag är i Mostar och planera mina dagar + att jag kommer ta med min dator. Det blir lättare för mig + att ni kommer bli gladare. 
 
Måndag: Igår så jobbade jag från 11.30-20.00 och fick även min mens. Jag fattar inte personer som är rädda att skriva att de har mens, det är ju naturligt och inget att vara rädda för. När jag kom hem så såg jag klart första säsongen av serien Reign och snackade med en vän en stund och somnade runt 22.30. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?