Veckans planer ♡
Publicerat den

 
Nu är det min sista jobbvecka innan min semester & jag tänkte att varför inte göra en veckans planer. Idag är det tisdag så jag kör från idag. Denna veckan har jag en del att göra innan jag åker på söndag. Längtar tills jag ska få semester och det ska bli så skönt. Men nu sätter vi igång med denna listan. 
 
Måndag: Idag så vaknade jag runt 8 tiden och skulle boka tid för att fixa naglarna. Jag har bokat tid på onsdag, sedan idag ska jag bara jobba. Vi får se vad dagen mer erbjuder. 
 
Tisdag: Imorgon ska jag tvätta och sedan ska jag även hinna gå på en promenad innan jobbet. Sedan blir det bara jobb från 11.30-20.00. 
 
Onsdag: På onsdag ska jag fixa naglarna och ni kommer få se bilder. Sedan ska jag bara jobba från 11.30-20.00. 
 
Torsdag: Har jag inget annat planerat än att jobba och kanske hinna börja packa lite. 
 
Fredag: På fredag blir det jobb som vanligt med under dagen ska jag sticka till Väla och se om jag kan hitta det sista innan resan. Sedan ska bara fortsätta jobba efter det. 
 
Lördag: Ska jag tvätta det sista och efter det blir jobba min sista heldag på 2 veckor och det ska bli så skönt måste jag erkänna. Att jag snart åker på semester är sjukt. 
 
Söndag: Då jobbar jag från 12-16 och efter det åker jag till Mostar och kommer hem den 9/9. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?