Sommarångest.
Publicerat den

 
Senaste tiden har jag känt mig väldigt nere, haft ångest och mått psykiskt dåligt. Jag har vissa dagar att jag hela tiden gråter och tänker på vad om jag inte hade funnits i denna världen. Men även haft svårt att sova på nätterna. Jag sover mellan 3-5 timmar om det är bra nätter, annars kan jag inte sova något alls. Jag orkar verkligen ha det så här längre jag måste känna mig bättre snart, för det är sjukt jobbigt för mig nu. Jag måste kunna känna mig bättre och lyckligare snart. 
 
Jag vill bara känna mig lycklig, jag orkar verkligen inte må så här längre. Det tar fan på mina krafter varje dag. Det var samma sak förra året och det var nära på att jag tog mitt liv för ångesten tar över hela kroppen och det ända du tänka på är din ångest. Jag har försökt gå till vårdcentralen angående mina problem, läst böcker om ångest + lyssna på podcast om ångest och deprission. Men inget funkar ju och jag vill verkligen må bra när jag åker till min pappa om några veckor. Det är ju min semester trots allt och jag vill verkligen vila ut. Men jag tror detta är sommare ångest som jag har. Jag ser alla runt omkring mig må så bra och jag mår piss. Sedan tror jag även det blir värre om man kollar på sociala medier. Man ser att både tjejer & killar har det perfekta livet. Men ska jag verkligen vara ärlig så har de problem också. Men jag hoppas på att denna veckan blir bättre. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?