"Nu är tiden inne och det är dags att få ett slut på detta."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare. Hoppas ni har haft en bra vecka och har hunnit med mycket. Idag är det torsdag och snart är veckan slut vilket ska bli jätte skönt. Denna veckan har varit ett rena helvete och jag känner verkligen att jag måste få ett slut på detta. Jag hade såna magsmärtor i magen och hade halsbränna och har stressat så mycket senaste tiden. Så jag tror jag har fått magkatärr och det känns så sjukt jobbigt. Jag orkar verkligen inte att känna såna smärtor, ångest och att jag mår konstant dåligt. Jag bara längtar då jag ska till Mostar, Bosnien. Jag kommer vara borta i 2 hela veckor och det ska bli så skönt. Behöver verkligen semester. Inne i josbbdag 14 idag. Asså det gör så ont i hela min kropp. Men jaja, bara 17 dagar kvar. Men nu ska jag fixa mig till sängen så hörs vi mer imorgon. Puss! ♥️







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?