"Life isn't about finding yourself. Life is about creating yourself."
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina fina läsare. Hoppas ni alla mår bra och har haft en bra start på veckan. Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag åker till Bosnien i 2 veckor. Idag är det onsdag och jag vaknade idag lite efter kl 6 och startade morgonen med en varm dusch och gjorde mig kaffe och drack vatten och mina vätskeersättning tabletter. Jag var hos vårdcentralen för ca 3 veckor sedan och de sa att jag har vätskebrist och behöver dricka mer vätska och ta dessa tabletterna. Och som ni såg igår blev det ingen bloggning eftersom jag hade en del att göra och valde att inte blogga + att jag hade ångest. Men tänkte berätta min måndag och tisdag för er: 
 
Måndag: då var jag ledig och var på en lägenhetsvisning och det gick helt ok. Den var jätte fin men den var för dyr för mig, den kostar 7090/månad och det är lite för mycket tycker jag. Jag sedan möte upp min mormor & syster i stan och vi skulle åka vidare till Malmö. Vi gick ett tag och vi åt god mat och det blev hamburgare & churros. Vilket var jätte gott och sedan promenerade vi vidare. Vi åkte hem hem lite efter 20.00 och var hemma först 21.30 eftersom tåget var sent i nästan 30 min. Sedan när jag kom hem så somnade jag ganska snabbt. 
 
Tisdag: Igår så började jag kl 16 och jag åkte till Väla och skulle se om jag kunde hitta någon vanlig basic tshirt till min semester & hittade 2 tröjor och ett par byxor. Sedan gick jag in på Rithuals och köpte med mig 2 grejer, köpte en dusch kräm och en body lotion. Sedan så köpte jag lite mat och gick hem och bara njöt sedan skulle jag göra mig redo för jobbet. Sedan jobbade jag från 16-20 och sedan åkte jag hem och tittade på LHHH nya avsnitt och somnade runt 22. Men nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan göra en smoothie så vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?