L E D I G ♡
Publicerat den

 
Godmorgon på er mina finisar, hoppas ni alla har haft en fin helg. Efter jobbat i 16 dagar så är jag äntligen ledig. Igår jobbade jag från 12-20 och sedan när jag kom hem så tittade jag på Skyscraper men somnade nästan direkt efter att filmen började, det blir ju alltid så när jag ska se en film på kvällen. Och vaknade idag lite efter kl 6 och jag är ledig idag och det blir alltid så när jag är ledig. Men startade min morgon med att tvätta mitt ansikte och drack en flaska vatten och gjorde kaffe. Nu tittar jag på senaste avsnittet av KUWTK och dricker kaffe. Men idag har jag lite planerat. Jag ska på en lägenhetsvisning och sedan ska jag till malmöfestivalen med min syster och mormor och sedan kommer mamma. Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och sedan ska jag duscha. Vi hörs mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?