DAGENS
Publicerat den

 
Dagens status: lite lyckligare än vad jag brukar vara. 
 
Dagens ser fram emot: Min semester till Mostar, åker till pappa om 19 dagar och är så taggad på att få semester i 2 hela veckor och det ska bli så skönt att få ha semester. 
 
Dagens pepp: Att jag få ha ledigt på förmiddagen, jag börjar först 16 idag och det är så skönt. 
  
Dagens ledsamma: Mitt hår måste jag erkänna. Jag vill ha blondare hår men nu ser det orange ut. Måste fixa det innan jag åker på semester samt mina naglar. 
 
Dagens köp: Hallå, klockan är 8 på morgonen och jag har inte hunnit köpa något ännu. 
  
Dagens crave: Starbucks kaffe ☕️
 
Dagens tips: Det måste vara en serie, nämligen Reign. det historiska tv-dramat Reign följer vi Skottlands drottning Mary Stuarts öden som ingift i det franska hovet. Den unga Mary Stuart, drottning av Skottland, åker till Frankrike för att gifta sig med prins Francis II. Hon möter idel maktspel och intriger i det franska hovet medan hon lär känna sin blivande make som hon varit förlovad med sedan hon var sex år gammal. I serien Reign skildras världen bakom hovets stängda dörrar, där skrupellösa fiender, mörka krafter och sexuella intriger är en självklar del av vardagen.  
 
Dagens fundering: Om jag kommer må bättre och om jag kommer sluta känna så här angående min ångest. 
 
Dagens goal: Läsa fler böcker/ljudböcker och till slutet av året ska jag ha läst minst 50 böcker. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?