"One day you will leave this world behind, so live a life you will remember."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina läsare, hoppas allt är bra med er. Med mig är det helt okej, är fortfarande i chock efter Aviciis död, helt sjukt att han är borta. Jag älskade verkligen hans musik och jag såg hans film igår och skit som jag grät, tycker så synd om killen. Han hade hela sitt liv framför sig och jag tror han inte orkade mer så han gav upp. Han hade mycket ångest och han var omringad av människor som inte fattade hur han kände sig. Men jag har i alla fall jobbat hela veckan. Imorgon är jag ledig, vilket är jävligt skönt. Ska hinna städa mitt rum, fixa lite inlägg till bloggen och ska även tvätta. Men nu ska jag titta på senaste avsnittet av Empire. Vi hörs mer imorgon. Puss! ♥️






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?