JAG SKA TILL...
Publicerat den

 
 
Äntligen! Jag fick reda på av min mamma i augusti att vi ska till Paris. Jag var där sist för 2 år sedan och hade det jätte mysigt när jag var där. Vi kommer vara borta mellan 23/8-26/8. Vi kommer bo på Idéal Hôtel Design som ligger rätt så nära centrum. Denna gången kommer jag shoppa mer och bara umgås med min mamma. Promenera mycket och bara fota så mycket jag kan och en mysig weekend i Paris. Jag tycker att Paris är en sån mysig stad och ni måste verkligen besöka denna stad om ni har chansen. Tänk er en fika i stan med kaffe macarons eller tunna pannkakor med nutella och bananer. Jag kommer verkligen unna mig där. Jag är så taggad på att åka. Bara 4 månader kvar tills jag åker. 



Josefin Nilsson

Men åh vad mysigt! Paris verkar så himla fint :)



URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?