"I just need a break from all of you."
Publicerat den

 
Hej på er mina fina! Hoppas allt är bra med er och att ni har haft en bra helg, min bestod mycket av jobb och sedan var jag på en 50-års fest i lördags. Hade en riktigt nice lördag och det var skönt att man äntligen fick gå ut lite och att inte bara vara hemma. Som ni ser så har det varit ganska dött här på bloggen, men jag har jobbat en del och har helt enkelt inte haft tid att blogga. Men tänkte försöka blogga några inlägg i veckan. Just idag är jag ledig så det kommer bli en del inlägg. Jag startade min dag med att vakna kl 7 och fixa mig, eftersom jag skulle till Köpenhamn över dagen och hade en mysig dag i Danmark. Sedan när jag kom hem så skulle jag tvätta och jag tittade klart på ett nytt avsnitt av Black Ink Crew. Nu dricker jag kaffe och ska snart dusha, skriver mer senare. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?