“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på dagen, jag startade min med att fixa lite med tvätten och nu dricker jag kaffe. Försöker vakna upp lite innan jag ska fortsätta tvätta. Igår jobbade jag och hann även plugga lite psykologi innan jag skulle till jobbet. Hade en rätt lugn kväll på jobbet vilket var sjukt skönt. Nu är det bara 1 vecka kvar tills jag får en mini semester med familjen. Vi åker nästa onsdag till Bosnien och jag är så taggad på en semester och att komma bort från Sverige. Ska bli så skönt att bara åka iväg i några dagar. Men innan dess måste jag hinna plugga matte och psykologi. Så slipper jag plugga så mycket när jag kommer hem igen. Men nu ska jag dricka klart mitt goda kaffe och fixa med tvätten. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?