"Only the autumn feels this good."
Publicerat den

 
God morgon på er mina finisar. Då var det äntligen fredag, vilket betyder helg för vissa men för mig är det bara en start på min helg. Jag jobbar hela helgen, men jag jobbar dock med mina favorit kollegor. En av de har jag känt i 20 år och tiden går så fort tycker jag. Gick på dagis med denna tjejen liksom. Jag är så nöjd med mitt collage som jag gjorde igårkväll ↑ så fint det blev och så höstigt. Tänk er en kväll att ni bakar, gör en kopp varm te/choklad och sätter igång en bra film. Någ det mysigaste som finns. Igår när jag kom hem så tittade jag på Wahlgrens Värld och älskar faktiskt att se deras program. Jätte roligt men även att man får se hur de lever. Jag gillar Bianca mest, hon är så rolig tycker. Men tyckte synd om henne då hon snackade om hennes breakup med Philippe. Man ser verkligen att det är äkta. Ni som inte har sett avsnittet kan se det här. Men sedan somnade jag och vaknade idag runt 8 tiden. Nu dricker jag kaffe och ska fixa ett mode inlägg till bloggen om höstkläder. Hoppas ni kommer gilla inlägget. Skriver mer senare. Puss! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?