“It looked like the world was covered in a cobbler crust of brown sugar and cinnamon.”
Publicerat den

 
God morgon på er mina fina läsare. Hoppas alla har haft en bra start på veckan. Min vecka har hittills bestått av jobb och plugg. Och sedan så kom filmen Baby Driver ut på Digital HD igår så jag satt min ner och tittade på filmen, skit så bra den är och väldigt rolig är den ochså. Den är så jäkla sjuk hur denna kille kör i filmen, så jäkla coolt. Men vaknade idag av världens förkylning, så nu dricker jag både en stor kopp varm te och en kopp kaffe. Igår så hade jag ett stort bråk men min familj, fyfan vad arg jag kan bli asså. Sov inte så mycket inatt och vill verkligen kunna göra det. Men min familj är så själviska mot mig så orkar inte med deras jävla skit. Jag kommer absolut inte sova hemma inatt, ska sova hos en kollega och behöver verkligen en fri kväll från deras jävla tjat. Nu ska jag göra frukost tänkte jag så hörs vi mer senare. Ska även hinna göra ett film-inlägg och ännu en höst lista innan jag ska till jobbet, älskar att göra blogginlägg som har med hösten att göra. Ni vet att jag är besatt av hösten. Ska dricka upp mitt kaffe nu, men vi hörs mer sen. Puss! ♥






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?